E-sklep Kontakt Kariera

Ciągniki LANDINI

REX4 F-GE-GB-GT

REX4 F-GE-GB-GT

REX4, ciągnik specjalistyczny

Najważniejsze innowacje dotyczą emisji spalin, która obecnie spełnia wymogi normy Stage V dla serii REX 4 (topowa seria ciągników specjalistycznych), zupełnie nowego kształtu maski silnika, ergonomii sterowania i szeregiem nowych funkcji.

Oś przednia, produkowana w zakładach Argo Tractors, jest wyposażona w standardową blokadę mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu z elektro-hydraulicznie załączanym napędem na cztery koła. Ponadto gwarantuje ona wysoką wydajność podczas korzystania z narzędzi przednich, które można zamontować bezpośrednio na ramie wsporczej lub zawiesić na opcjonalnym przednim tuzie, w pełni zintegrowanym z podwoziem i przednim WOM. Duże wychylenie osi w połączeniu z kątem skrętu kół wynoszącym 55 stopni sprawia, że modele te są wyjątkowo łatwe w obsłudze. Dostępne jest podwozie zaprojektowane specjalnie do montażu na środku ciągnika, co dodatkowo zwiększa wszechstronność serii REX4. Dzięki odpowiedniej konserwacji i stosowaniu olejów wysokiej jakości udało się wydłużyć okresy między przeglądami silnika, podwajając liczbę godzin pracy z 500 do 1000, co znacznie obniża koszty konserwacji i skraca czas przestoju maszyny. W wersji z platformą opracowano nowy panel, który jeszcze bardziej ułatwia dostęp do sprzęgła i regulację sterowania zmianą kierunku jazdy.

 

Stanowisko kierowcy

Dla wersji platformowej opracowano nowy panel, który jeszcze bardziej ułatwia dostęp do sprzęgła i regulację sterowania zmianą kierunku jazdy.

 

Silniki Deutz nowej generacji

W ofercie znajdują się modele REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120 o mocy od minimum 75 KM do maksimum 112 KM. Jest to zasługa nowej generacji silników Deutz z 4 cylindrami i 16 zaworami, o pojemności 2,9 l, z elektronicznym wtryskiem Common Rail i turbosprężarką z Intercoolerem, które gwarantują wzrost osiągów pod względem rezerwy momentu obrotowego, zwiększenie mocy i obniżenie zużycia paliwa. Podobnie jak w poprzednich modelach, również w tych wersjach zamontowano przycisk Engine Memo Switch, który zapamiętuje i szybko przywołuje najbardziej odpowiednią prędkość obrotową silnika, aby przyspieszyć pracę.

 

Dwie możliwe konfiguracje przekładni

Dostępne są różne opcje przekładni: od 12 biegów do przodu i 12 biegów do tyłu z mechanicznym rewerserem, do wersji Robo-Shift z 48 biegami do przodu i 16 biegami z elektro-hydraulicznym rewerserem i w pełni zautomatyzowanym systemem HML. Sterowanie jest łatwe dzięki ergonomicznemu i przyjaznemu dla użytkownika joystickowi, który obsługuje wszystkie elementy sterujące wymagane podczas pracy.

 

Innowacyjny układ hydrauliczny

Wszechstronność modeli REX4 gwarantuje otwarty centralny układ hydrauliczny (OC), wyposażony w pompę układu kierowniczego o wydajności 30 l na minutę, ułatwiającą manewrowanie oraz pompę hydrauliki roboczej o wydajności 58 l/min.. Dostępna jest również trzecia pompa tandemowa połączona z pompą hydrauliki roboczej, która umożliwia uzyskanie natężenia przepływu 55 l/min. przy prędkości zaledwie 1500 obr./min. Do wyposażenia standardowego można dodać 4 tylne i 3 środkowe zawory, przy czym dostępna jest również konfiguracja w pełni elektro-hydrauliczna. Modele z platformą (GE, GB, F i GT) są wyposażone w tylny podnośnik sterowany elektronicznie o maksymalnym udźwigu 2700 kg, który można zwiększyć do 3200 kg w wersji GT, co sprawia, że jest to najbardziej wydajny ciągnik w swoim segmencie.

Wymiary i masy



< Powrót