E-sklep Kontakt Kariera

Ciągniki LANDINI

MISTRAL2

MISTRAL2

Kompaktowe produkty Landini stają się zgodne z normą Stage V

W nowej ofercie dokonano gruntownej rewolucji w zakresie silników, przechodząc od silnika Yanmar Tier 3 do silnika Kohler zgodnego z normą Stage V. Przejście to stało się możliwe dzięki umiejętnościom projektowym i wiedzy inżynierów Argo Tractors, którym udało się utrzymać wysokość maski silnika w stosunku do podłoża dzięki zastosowaniu systemu oczyszczania spalin z boku maski, gwarantując jednocześnie operatorowi doskonałą widoczność. Rozwiązanie to stanowi niezaprzeczalną przewagę konkurencyjną ciągnika Landini Mistral2, dzięki czemu ciągnik ten nadaje się nie tylko do typowych specjalistycznych zastosowań rolniczych, ale również do prac komunalnych, takich jak utrzymanie terenów parków publicznych i ogólne prace związane z kształtowaniem krajobrazu.

Zwinność i kompaktowość.

Landini Mistral2 jest dostępny w dwóch konfiguracjach: Standardowa, dostępna dla wersji z platformą lub kabiną, oraz GE (Ground Effect), tylko dla wersji z platformą, która dzięki obniżonej konstrukcji uzyskanej dzięki dedykowanej przedniej osi oraz tylnym zwolnicom, które dodatkowo zmniejszają całkowitą wysokość maski i błotników od podłoża, co czyni ją doskonałym wyborem do pracy pod tunelami foliowymi.

 

Dostępne w wersji z platformą lub kabiną

Kabina FOPS charakteryzuje się nowoczesną i funkcjonalną konstrukcją oraz jest zamontowana na silentblokach, które izolują ją od hałasu i wibracji. Komfortowe wyposażenie obejmuje również klimatyzację, uchylną przednią szybę i radio. Elementy sterowania są ergonomiczne i przyjazne dla operatora, a 4-słupkowa konstrukcja zapewnia doskonałą widoczność.

 

Silnik Kohler

3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,9 l w modelach MISTRAL 2-055 i 2-060 zapewnia moc maksymalną odpowiednio 49 i 57 KM (ISO) oraz maksymalny moment obrotowy 180 i 200 Nm dostępny już przy 1200 obr./min., co stawia MISTRAL2 na pozycji najlepszego w swojej kategorii.

Ważną nowością jest Engine Memo Switch, który umożliwia zapamiętanie obrotów silnika i szybkie ich przywoływanie za pomocą praktycznego przycisku na prawej konsoli.

 

Przekładnia mechaniczna

Mechaniczna przekładnia jest dostępna w wersjach 12/12 lub 16/16, jeśli jest wyposażona w zakres biegów pełzających, a jej minimalna prędkość wynosi 220 m/h.

 

Układ hydrauliczny

Zwiększony przepływ w układzie hydraulicznym - 35 l/min. dla hydrauliki roboczej oraz dedykowanej pompy układu kierowniczego - 20 l/min.. Podnośnik tylny z 3-punktowym układem zawieszenia kategorii 1 może unieść do 1200 kg, jak również może być wyposażony w podnośnik przedni o udźwigu do 400kg, opcjonalnie z WOM o prędkości 1000 obr./min. lub bez niego. Dostępne są 3 dodatkowe zawory (2 standardowe i 1 opcjonalny pływający). Elementy sterujące są zamontowane na nowej prawej konsoli. Tylny mechanicznie załączany WOM jest dostępny z dwiema różnymi prędkościami 540 i 540E obr./min. oraz z prędkością WOM zależną od prędkości jazdy. Przednia oś jest wyposażona w elektro-hydrauliczną blokadę mechanizmu różnicowego "Hydralock", zarówno w wersji STD, jak i GE.

Wymiary i masy



< Powrót