E-sklep Kontakt Kariera

Ciągniki LANDINI

Seria 7 Robo-Six

Seria 7 Robo-Six

Gama ciągników Serie 7 Stage V - wspaniała tradycja wydajności

Nowe ciągniki Serie 7 Stage V zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu najbardziej wymagających potrzeb nowoczesnych gospodarstw rolnych i firm świadczących usługi rolnicze. Zainspirowana stylistyką motoryzacyjną nowa gama ciągników została przeprojektowana, nadając jej bardziej dynamiczny wygląd i wysokiej jakości wykończenie. Oferuje ona przestronną kabinę z ergonomicznie rozmieszczonymi, intuicyjnymi elementami sterowania zapewniającymi maksymalny komfort i łatwość obsługi. Dach kabiny został całkowicie przeprojektowany, a 12 świateł roboczych zostało rozmieszczonych tak, aby zapewnić pełną widoczność podczas pracy w nocy. Zmieniono również kształt maski silnika, aby poprawić widoczność do przodu.

Efektywność, wydajność, elastyczność i komfort

Nowe silniki FPT NEF, zamontowane w wytrzymałym podwoziu, charakteryzują się większą mocą, sięgającą 240 KM. Nowe silniki oferują doskonałe osiągi w zakresie zdolności trakcyjnych i zużycia paliwa, a jednocześnie umożliwiają szybką i łatwą konserwację. Wyposażone w innowacyjny układ oczyszczania spalin HI-eSCR2, silniki nowej Serie 7 spełniają wymagania normy emisji spalin Stage V.

Kabina Lounge Cab: niedościgniony komfort dla większej wydajności

Landini Serie 7 Stage V posiada nowo zaprojektowaną kabinę Lounge Cab, innowacyjną 4-słupkową kabinę z drzwiami otwieranymi do tyłu, która zapewnia wyjątkową widoczność we wszystkich kierunkach. Nowa kabina oferuje wysoce wydajny system izolacji akustycznej, który utrzymuje poziom hałasu w kabinie na poziomie zaledwie 70 dB, zapewniając maksymalny komfort pracy. Opcjonalnie dostępny jest elektrohydrauliczny, półaktywny układ zawieszenia, który dodatkowo zwiększa komfort jazdy. Szerokie i dobrze rozmieszczone stopnie wejściowe umożliwiają operatorowi łatwe wsiadanie i wysiadanie z kabiny, a fotel operatora można łatwo złożyć, co ułatwia dostęp i zwiększa bezpieczeństwo. Wnętrze kabiny jest wykończone w stylu samochodowym i wyposażone w łatwe do czyszczenia, miękkie w dotyku materiały. Tablica przyrządów i kierownica mogą być elektrycznie regulowane pod względem nachylenia i wysokości, aby dostosować je do potrzeb kierowcy. Obrotowy fotel z tapicerką Alcantara, dynamicznym zawieszeniem pneumatycznym i w pełni automatyczną regulacją wysokości, posiada ogrzewanie i wentylację oparcia, co zapewnia najwyższy komfort jazdy. Wielofunkcyjny podłokietnik po prawej stronie zawiera główne elementy sterujące ciągnika, rozmieszczone w prosty i logiczny sposób. Dodatkowo, ergonomicznie zaprojektowany wielofunkcyjny joystick zapewnia łatwe i intuicyjne sterowanie kluczowymi funkcjami ciągnika. W podłokietniku zintegrowany jest 12-calowy monitor dotykowy z prostą grafiką przypominającą tablet, który pozwala operatorowi na szybkie zarządzanie i regulację parametrów pracy ciągnika. Standardowe wyposażenie kabiny Lounge Cab obejmuje chłodzony schowek w kabinie, uchwyt na butelki, gniazda 12 V do ładowania urządzeń przenośnych, wewnętrzne lusterko oraz otwieraną, przezroczystą klapę dachową zapewniającą dodatkową widoczność podczas pracy z ładowaczem. Zintegrowany w dachu kabiny wysoce wydajny układ automatycznej kontroli klimatu utrzymuje żądaną temperaturę w kabinie niezależnie od warunków pogodowych panujących na zewnątrz.

Silniki FPT NEF: duża siła uciągu

Seria ciągników Serie 7 spełniających normę emisji spalin Stage V jest napędzana nowymi 6-cylindrowymi silnikami turbo FPT NEF 6,7 l z technologią wielozaworową i elektronicznym układem wtryskowym Common Rail. Silniki umieszczone są w wytrzymałym podwoziu, co pomaga obniżyć poziom hałasu i wibracji w kabinie. Elektronicznie sterowany wentylator viscotronic, będący standardem w całej gamie, poprawia wydajność chłodzenia silnika, zmniejszając jednocześnie zużycie paliwa i poziom hałasu. Silniki FPT NEF są wyposażone w system Dual Power, który elektronicznie dostosowuje moc silnika do zmiennych warunków obciążenia, utrzymując prędkość i wydajność. Podczas zastosowań transportowych lub pracy z WOM, system Dual Power automatycznie dostarcza dodatkowe 10 KM, zwiększając moc silnika odpowiednio do 190, 210 i 240 KM. Nowe silniki FPT NEF montowane w ciągnikach Serie 7 Stage V to najnowocześniejsze silniki zaprojektowane z myślą o zapewnieniu rolnikom prostoty i funkcjonalności bez kompromisów w zakresie osiągów, niezawodności i trwałości. Ciągniki Serie 7 Stage V posiadają wytrzymałe podwozie z gumowymi amortyzatorami, które podtrzymują silnik, pomagając odizolować kabinę i przekładnię od drgań.

Przekładnia Robo-Six, wysoka wydajność i płynna jazda

Wysokie osiągi, oszczędność paliwa, płynność jazdy i bezpieczeństwo to mocne strony przekładni Robo-Six. Najważniejsze cechy tej przekładni to 5 zakresów prędkości, 6-biegowa skrzynia biegów z funkcją Power Shift, zrobotyzowana zmiana zakresów oraz elektro-hydrauliczne wspomaganie kolumny kierownicy. Przekładnia Robo-Six oferuje 30 biegów do przodu i 15 do tyłu. Dodatkowo, opcja zakresu biegów pełzających zapewnia 54 do przodu i 27 do tyłu. Tam, gdzie jest to prawnie dozwolone, ciągnik Serie 7 Stage V może osiągnąć prędkość maksymalną 50 km/h przy zmniejszonych obrotach silnika. Ponadto przekładnia Robo-Six jest wyposażona w funkcję Oil Cut-Off, która zapewnia bardziej efektywne zarządzanie układem hamulcowym, co przekłada się na lepsze osiągi na drodze i mniejsze zużycie paliwa. W Serie 7 Stage V przekładnia Robo-Six może być sterowana zarówno ręcznie, jak i automatycznie. Na podstawie warunków obciążenia, prędkości obrotowej i obrotów silnika, funkcja Smart Auto Powershift (APS) umożliwia operatorowi automatyczny wybór odpowiedniego biegu w każdym zakresie. Poprawia to osiągi ciągnika i bezpieczeństwo jazdy, optymalizując jednocześnie zużycie paliwa. Układ Stop & Action integruje funkcję wysprzęglania z pedałem hamulca. Umożliwia to operatorowi zatrzymanie ciągnika bez wciskania pedału sprzęgła i bez korzystania z przekładni hydrokinetycznej. Dzięki połączeniu systemów Stop & Action i APS, przekładnia Robo-Six zapewnia płynną jazdę, porównywalną z przekładnią CVT.

System hydrauliczny dostosowany do potrzeb użytkownika

Ciągniki Serie 7 Stage V są wyposażone w zamknięty układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej wymaga układ, eliminując w ten sposób niepotrzebne straty mocy. Układ dostarcza do 160 l/min. do podnośnika i zaworów zdalnych, umożliwiając jednoczesne działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. W skład układu hydraulicznego wchodzi również pompa układu kierowniczego o wydatku 44 l/min. Serie 7 Stage V została zaprojektowana do pracy w różnych warunkach z ciężkimi, wymagającymi mocy narzędziami. WOM oferuje cztery prędkości: 540, 540E, 1000 i 1000E obr./min., a konstrukcja układu napędowego zapewnia minimalne straty mocy, a tym samym maksymalną wydajność. Elektro-hydraulicznie sterowane sprzęgło umożliwia płynne i modulowane załączanie WOM, zapewniając łagodny rozruch narzędzia. Nowe ciągniki Serie 7 są wyposażone w układ Dual Power, który automatycznie zwiększa moc dostępną po uruchomieniu WOM. Dzięki temu silnik może utrzymywać stałą moc przy zmieniającym się obciążeniu, co pozwala na optymalne wykorzystanie WOM w celu zwiększenia osiągów i produktywności ciągnika. Tylny podnośnik jest wyposażony w układ wykrywania obciążenia dolnego cięgła dla dokładnego sterowania narzędziem i zapewnia maksymalny udźwig 9300 kg.

Wymiary i masy



< Powrót